URGENT!!!!!!!
Va rog, dati-mi o idee! am de invatat la informatica si nu stiu cum sa invat.Nu inteleg nimic! Ce pot sa fac?

2
este usor sa inveti la informatica,stai cu caietul in mana si cu calculatorul deschis,urmand pasii care sunt scrisi in caiet
da asta e o varianta foarte buna

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-02T10:23:03+03:00
Pentru a învăţa trebuie ca în mintea ta să nu fii cu gândul la altceva decât la lecţie! Trebuie să te laşi de orice treabă şi să fii concentrată acolo. Trebuie să ai o logică atunci când citeşti şi să înţelegi ceea ce citeşti.
2 5 2
  • Utilizator Brainly
2014-04-02T10:23:30+03:00
Citesti lecti : cauti orice tremen nainteles in dex apoi  le scri pe o foaie , apoi iar citesti si incerci sa sspui cu cuvintele tale folosindu-te de cele explicate apoi iar citesti si subliniezi lucrurile importante daca le incorporezi in cea ce ai spus tu explicat ii simplu