Răspunsuri

2014-04-02T09:03:30+03:00
Sigur la superlativ absolut si nu la superlativ relativ de inferioritate?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-02T09:12:40+03:00
Superlativul absolut nu este de inferioritate. In schimb este Superlativul relativ de inferioritate si superioritate. Cel de inferioritate se formeaza astfel: (Exemplu: Casa mea este cea mai putin departe.
Cel / Cea mai putin + adjectiv
Da,dar nu l-a terminat si de aceea am crezut ca exista si superlativul absolut de inferioritate.
Noua ni l-a predat si iti spun sigur ca nu exista superlativul absolut de inferioritate!
Mersi,deci este gresit in carte.
Cu siguranta! Poti fi sigura pe mine!
Mersi.