Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-02T09:10:17+03:00
Mi-as dori ca profesorul meu de matematica sa fie inalt,brunet,cu ochii verzi si sa aiba o figura angelica.As vrea sa fie bland , intelegator si cu simtul umorului ,sa imi fie drag sa invat la ora dumnealui.Figura lui sa imi inspire incredere si dorinta de a invata la acest obiect.Comportamentul trebuie sa fie unul delicat si exemplar pentru mine.                          Intelepciunea si desteptaciunea sa ne indrume pe un drum bun in viata.Profesorul meu sa fie exemplul meu in viitor si sa imi aduc aminte cu drag de el!
2014-04-02T09:34:59+03:00
Cine nu şi-ar dori un profesor calm , liniştit şi care să te ierte când ţi-ai uitat caietul? Profesorul pe care mi l-aş dori eu ar trebui să fie un om mărunţel , cu o faţă plăcută , cu ochii mari , întunecaţi , sub nişte sprâncene groase , negre , care tot saltă şi coborau de câte ori se emoţiona. Părul să îi fie foarte des şi niţel buclat, iar într-un punct să coboare până la mijlocul frunţii sale palide. Făcând frecvente gesturi cu mâinile, care îi erau lungi şi delicate, şi umbla cu paşi graţioşi şi uşori. Mi-l imaginez într-o haină verde-închis de velur şi o pereche de pantaloni galbeni din catifea dungată, cu o vestă roşie cu nasturi de alamă şi cămaşa lui albă de mătase. Dânsul să vorbească perfect limba engleză. Acesta ar fi profesorul pe care şi l-ar dori mulţi elevi , nu-i aşa? Poate visul mi s-ar putea îndeplini, cine ştie........