Răspunsuri

2014-04-02T08:54:55+03:00
Departe, mai departe, la fel de departe, mai putin departe, cel mai departe, cel mai putin departe, foarte departe 
Cu aceste forme trb sa construiesti propozitii este foarte simplu acum

21 3 21
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-02T08:59:18+03:00
Gradul pozitiv: Casa este departe Gradul comparativ: de superioritate: Casa mea este mai departe decat a ta. de inferioritate: Casa mea este mai putin departe decat a ta. de egalitate: Casa mea este la fel de departe decat a ta. Gradul superlativ relativ: de superioritate: Casa mea este cel mai departe. de inferioritate: Casa mea este cea mai putin departe. (nu are de egalitate) Superlativ absolut: Casa mea este extrem de departe. SPER CA TE-AM AJUTAT!! :* ;)
68 4 68