Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-04-02T07:46:00+03:00
Eu sunt zana primaverii si mi-as dori sa fiu o fiinta angelica , cu pielea fina si neteda ,cu parul blond  si cu o rochie lunga impodobita cu fluturasi .Sa am floricele in par , sa fiu  mereu cu zambetul pe buze , sa am aripi ca  sa pot zbura .Sa am ao bagheta ca   sa pot picta petalele florilor, aripile fluturilr ; sa aduc adieri de primavara , sa fac iarba sa creasca . 
ATAT E TOT 
4 5 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-02T08:54:16+03:00
Sunt zana primaverii si imi doresc sa pot aduce mereu caldura in sufletele oamenilor deoarece sunt foarte buna prietena cu zeul soare .Mi- as dori sa tin mereu natura inverzita si cerul curat si luminos,pasarile sa nu mai migreze in alte tari straine si lumea sa poarte mereu zambete pe buze.