Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-04-02T06:23:30+03:00
A+b+c=180;
a=b/3=c/5=k ⇒ a=k, b=3k, c=5k;
k+3k+5k=180 ⇒9k=180, k=20 ⇒ a=20, b=60, c=100;
cele trei unghiuri au masurile de 20, 60 respectiv 100 grade.
10 3 10
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-02T10:03:14+03:00
A+b+c=180° a=b/3=c/5=k =>a=k ;b=3k ;c=5k. k+3k+5k=180 => 9k=180 ; k=180/9 => k=20 . a =20 ; b=3*20 => b=60 ; c=5*20 => c=100 . Unghiul a =20° , unghiul b=60° , unghiul c = 100°
11 4 11