Răspunsuri

2014-04-01T22:40:25+03:00
Salcii = 217 deoarece zice ca nu sunt nici tei si nici artari
321 - 217 = 104 tei si artari
104 : 2 = 52 tei
                52 artari
  In parcul ''Izvor'' cresc 217 salcii , 52 tei si 52 artari .

Sper ca te-am ajutat !
2 2 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-01T22:53:18+03:00
Deci 217 sunt daca nu sunt nici tei nici artari atunci sunt salcii                                        321-217=104 tei si artari                                                                                             104:2=52 tei                                                                                                                         217=salcii                                                                                                                 52=tei si 52 artari                                                                                               217+52+52=321 arbori

321-217=104 tei si artari 104:2=52 tei 217=salcii 52=tei si 52 artari