Alcatuieste scurte enunturi in care sa alaturi sa alaturi substantive potrivite adjectivelor date :
Continua.............................................
Atroce................................................
Asidue...............................................
Tenaci...............................................

2

Răspunsuri

2014-04-01T22:29:49+03:00
Continua gandul sa ma tulbure ca....
Atroce(infioratoare) ziua cand...
Asidue sentimentele de dragoste...
Tenaci(cu sensul de dur) piticii de gradina ai bunicii .
Continua miscare ma nelinistea.
Atroce satul in care am copilarit imi trezeste amintiri.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-01T22:34:26+03:00
Continua fata aceea sa ma urmărească .
Atroce satul in care am locuit in copilarie .
Asidue sentimente de tristețe numai cand e singur .
Tenaci motociclistii din cârciumă .
3 3 3