Răspunsuri

2014-04-01T22:14:46+03:00
Katy Perry este o cântăreață americană. A devenit cunoscută datorită hitului din 2008 „I Kissed a Girl” care a atins prima poziție în peste 20 de țări, inclusiv Statele Unite, Canada, Marea Britanie, Australia și United World Chart. nascuta: 25 octombrie 1984 (vârsta 29), Santa Barbara, California, Statele Unite ale AmericiiSoț: Russell Brand (căs. 2010–2012)Filme și emisiuni TV: Katy Perry: O parte din mine, Ștrumpfii 2, mai multeAlbume: Prism, Katy Hudson, Teenage Dream, One of the Boys, mai multeFrați/surori: Angela Hudson, David HudsonPărinţi: Keith Hudson, Mary Perry
trebuie pe engleza
The Katy Perry is a US singer. Has become known due CV in 2008 "I kissed a Girl" which has reached its first position in more than 20 countries, including the United States, Canada, Great Britain, Australia and United World is conducting. born: 25 October 1984 (age 29), Santa Barbara, California, United States of AmericiiSot: Russell Brand (CAS. 2010- 2012)movies and TV shows: The Katy Perry: A part of me, Strumpfii May 2 multeAlbume:
si continuarea:Albume: Prism, The Katy Hudson, Teenage will look like, one of the Boys, may multeFrati/sisters: Angela Hudson, David HudsonParinti: Hudson, Keith Goodwin, Mary Perry
multumesc
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-01T22:18:21+03:00
Buna!
Pai ia o foia mare de bloc de desen,lipeste o imagine cu ea (daca ai) si apoi poti sa scrii:
Katy Perry este cantareata mea preferata pentru ca canta excelent,iar talentul ei este exceptional!A muncit sa ajunga unde este si munceste in continuare pentru a isi pastra aceasta meserie.Este nascuta la Katheryn Elizabeth Hudson pe 25 octombrie, 1984.
Ea a devenit extrem de cunoscuta din cauza clipului din 2008 "I Kissed a Girl".
1 5 1