Puteti va rog frumos sa imi scrieti ecuatiile reactiilor chimie?

Hidroxid de potasiu+Clorura de Aluminiu => Clorura de potasiu+hidrozid de aluminiu.

Clorura de fier 3+hidroxid de natriu =>Clorura de natriu + Hidroxid de fier

Acid azotic + oxid de magneziu =>Azotat de Magneziu + Apa.

Va rog frumos am nevoie pana maine,deoarece am test si nu prea le-am inteles iar astea le am ca tema.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-01T22:03:38+03:00
3 KOH + AlCl3 ---> 3 KCl + Al(OH)3
FeCl3 + 3 NaOH ---> 3 NaCl + Fe(OH)3
2 HNO3 + MgO ---> Mg(NO3)2 + H2O
2 5 2
2014-04-01T22:03:44+03:00
KOH+  NH4Cl=KCl+NH4OH
FeCl3+3NaOH=Fe(OH)3+3NaCl
2HNO3+MgO= Mg(NO3)2+H2O