Răspunsuri

2014-04-01T21:44:28+03:00
Sateni: La cor trebuie sa se stabileasca un program potrivit si un loc decent pentru repetitii Invatator: Orice corist va avea cate un rol important in fiecare concert
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-01T21:49:39+03:00
-D-nule profesor, ideia dumneavoastra de a crea acest cor ni se pare foarte frumoasa, crearea corului va face ca fiecare cetatean sa-si arata aptitudinile muzicale
-ma bucur mult  ca va place ideia mea.
( aproximativ asa am scris si eu la test)
7 3 7