Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-01T21:21:24+03:00
7 x 8= 56 ( sapunuri in total) 
3 x 8 = 24 ( sapunuri vandute)
 56 -24= 32 ( sapunuri  ramase/ nevandute)
scz 7x8=56
56-32=24
Zice că 3 cutii au fost vândute , nu 4!!!!
si 7-3 nu face 4
daca e asa , se face 7-3 = 4 ; 4(cutii) x 8 = 32
2014-04-01T21:26:18+03:00
(7•8)-3=53 56-3=53 Explicație: 7•8=56(sapunuri total) 56-3=53(sapunuri nevandute)
Scuze m-am încurcat este : 8•7=56. 8•3=24. 56-24=32
dc 8x3