Răspunsuri

2014-04-01T20:43:08+03:00
Prietenia tine mult doar daca prietenii nu se tradeaza si daca nu intra cineva care vrea sa o destrame.cum ar fi:Doi prieteni discuta despre prietenia lor dar este cineva care vine si cand ii vede singuri se duce la unul dintre ei si ii spune ca prietenul lui la inselat iar cand se duce sa il intrebe de ce acesta ii va spune ca nu stie nimic dar el tot insista si astfel se cearta tot mai tare,iar cel care a intrat intre ei se va bucura de planul sau.Dar se poate ca cei doi sa se impace si astfel cand unul dintre ei ar avea necazuri celalalt lar ajuta.De aceea este bine sa ai prieteni pentru ca ei te ajuta la nevoie.La fel ca proverbul *PRIETENUL LA NEVOIE SE CUNOASTE*CU PLACERE DACA TIAM FOST DE AJUTOR.
22 3 22
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-01T21:04:23+03:00


o prietenie durabila are la temelia ei niste preocupari,ganduri si pareri comune.

doua persoane care sunt sau se considera prieteni/prietene inseamna ca impartasesc  raspunsuri aproximativ identice.

atunci candcineva isi incepe o relatie de prietenie acea persoana are speranta ca va fii o relatie durabila si care va rezista pana la sfarsitul vieti.

32 4 32