raspunsul este simplu :1859
Dar aia din 1600 ce are? Aia a fost prima unire a principatelor romane.
Principatele Unite ale Moldovei și Țării Românești au fost un stat român format prin unirea dintre Moldova și Țara Românească în 1859 sub un singur domnitor. Statul acoperea regiunile istorice Oltenia, Muntenia, Dobrogea, Moldova și sudul Basarabiei (adică Cahul, Bolgrad și Ismail). Unirea dintre cele două principate a fost primul pas politic spre crearea României ca un singur stat (unitar), în 1881. Cei doi domnitori ai Principatelor Unite au fost Alexandru Ioan Cuza și apoi Carol I.
24 Ianuarie 1859

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T01:51:29+02:00
24 ianuarie 1859 - dubla alegere a lui Cuza (mai intai la Iasi pe 5 ianuarie)

1 5 1
2014-01-18T01:52:15+02:00