Ana are 88 mere,trebuie sa scada x portocale si da 25.Aflati x.
88-x=25
x=88-25
x=63
NU ARE 88 DE MERE?
Ce legatura au portocalele?
Intr-o lada sunt 88mere,s-au cumparat x mere si au ramas 25 mere, 88-x=25<=>. x=88-25,atunci x=63mere
Intr-un sac sunt 88 de bile .Copilul a luat un numar de bile si au mai ramas 25 .Cate bile a luat copilul ? 88-a=25 a=88-25 a=63

Răspunsuri

2014-04-01T20:12:59+03:00
88-25=63 :)))
Atat este x 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-01T20:13:12+03:00
88=x+25,x=88-25=63,x=63
?????
intr-un cos erau 88 de nuci.Se iau X nuci dupa care raman 25.Aflati-l pe X
cu placere
iti multumesc mult!
((((((((