Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-01T19:55:59+03:00
Se folosesc in industrie pentru a separa metalele de alte elemente

se folosesc in reciclari pentru a separa deseurile de metale

se folosesc in navigatie, in busole

se folosesc la frigider, pentru a se inchide ermetic




sper sa te ajute :)
Multumesc :)
cu placere :) .. am vazut ca cineva a copiat raspunsul meu :)))
2014-04-01T20:02:00+03:00
Magnetii atrag fierul.
Un magnet are 2 poli polul N si polul S.
Magnetii de aceeasi poli se resping, iar de aceeasi poli se atrag.
Magneti sunt de 2 feluri: naturali si artificiali.
Cel mai mare magnet natural este Pamantul.
Magnetii sunt permanenti sau temporari.  ex: de temporari ia 2 agrafe (de caiet) de fier si atingele cu un magnet timp de 1 minute apoi indeparteaza magnetul si incearca sa unesti cele doua agrafe dar cu mare grija (constati ca cele doua agrafe se atrag doar pt putin timp)

Experiment : ia o busola si apropio pe un magnet ce constati?
Busola nu mai arata unde e N si unde e S, E. V corect.
Deci fii atent

se folosesc in industrie pentru a separa metalele de alte elemente

se folosesc in reciclari pentru a separa deseurile de metale

se folosesc in navigatie, in busole

se folosesc la frigider, pentru a se inchide ermetic

etc