Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-01T19:57:36+03:00
Daca dupa 3 ani creste cu un sfert=> dupa 6 ani va creste cu jumate
1840+1840:2=
1840+920=
=2760 lei

iti multumesc ca mi-ai dat cel mai bun, dar s-ar putea ca celalalt raspuns sa fie cel bun. Ideea e urmatoarea: se dupa 6 luni cresterea se face din total, sau din cea de sfert, asta daca intelegi
deci, si eu am gandit corect si cel de jos.
am dat cel mai bun pentru ca si eu rezolvaseram la fel.
ti-am zis, depinde cum vezi majorarea. Dupa cele 3 luni se majoreaza din valoarea initiala sau din suma deja majorata cu un sfert
  • Utilizator Brainly
2014-04-01T20:00:33+03:00
1/4 din 1840 lei = 1840/4=460
Deci , dupa 3 ani suma creste cu 460 lei =>2300 lei
3*1840+2300*3=5520+6900=12420 lei