Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-01T19:38:55+03:00
Un coleg se joaca cu scaunul danduse pe spate si in fiecare saptamana se intampla sa cada
 ceilalti sunt ingrijorati dar el rade
"Anul trecut la ora de mate, am stat toti cuminti in banca si scriam.Adica a intrat profa, si noi nu am bagat-o deloc in seama. Vreo 10 minute a fost o liniste... Se cam speriase profa, ca noi sunte galagiosi din fire. La sfarsit -am zis ca a fost o gluma ca se cam enervase. Pana la urma a ras si ea.!!"
nu a fost prea amuzant
fii atent ca se intampla in fiecare saptamana
  • Utilizator Brainly
2014-04-01T19:39:46+03:00
Intr-o zi cu soare ii spun unei destepte sa-mi aduca si mie de la magazin un corn cu ciocolata vine fara nimic si fara bani eu ii spun ca-i proasta ne certama .Vine domnu diriginte si ii dam esigur cu usa in cap el vorbea cu colega aia  ca o inceput sa planga veizi doamne si  l-am lovit din gresala  
2 3 2