Pentru fiecare 5 mere pe care le culege ioana primeste de la bunicul ei 2 prune.Dupa un timp fetita a observat ca are in total 98 fructe, mere si prune.
Cate mere a cules ioana?Cate prune a primit de la bunic?

Multumesc

2

Răspunsuri

2014-04-01T19:26:53+03:00
5 x 2 = 10 mere culege Ioana .
98 : 2 = 49 prune si mere ... Sau fructe direct ..
10 + 49 = 59 Prune a primit ioana de la bunicul ei Sper sa iti fiu de folos ! :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-01T19:28:24+03:00
5...............2
10..............4
..................
70...............28 prune
si tot asa pana va culege 70 mere si va primi 28 prune
ati inteles?
cat de cat:D
ma bucur
multumesc mult