Răspunsuri

2014-04-01T19:21:44+03:00
[(x+7)+33525]*10=2500
(x+7)+33525=250
x+7=-33275
x=-33282
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-01T19:32:53+03:00
=(x+7)+33525=250                                                                                                                =x+7=33525-250                                                                                                                    =x+7=33275                                                                                                                          =x=33275+7                                                                                                                             x=33282