Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-01T19:18:40+03:00
2x²-2x=10-2x
2x²-2x+2x=10
2x²=10
x²=10/2
x²=5
xunu=√5
xdoi=-√5
2 5 2
2014-04-01T19:19:28+03:00
Este egal cu 2x la a doua-2x=10-2x| +2x
                                   2x la a 2a=10|:2
                                             x la a 2a= 5| aplicam radical
                                                      x=radical din 5 cred ca asa este