Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-01T18:48:24+03:00
Opera literara este o creatie/ un text in care autorul creeaza un univers propriu, pornind de la elementele realitatii, pe care le combina potrivit viziunii despre lume, sentimentelor si a imaginatiei sale.

1 5 1
2014-04-01T18:50:36+03:00
Opera literara este o creație în care un autor își crează un univers propriu,dar pornind de la elemente reale care le combina într-un stil propriu