Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T00:55:14+02:00
Punctele le obtii cu cat raspunzi mai mult
Am observat, si acum am observat si cand se scad! :))
cand pui intrebari
Yeah, Sherlock!
cu cat ai mai multe puncte,cu atat iti creste gradul,spre exemplu tu esti Incepator,eu sunt Ajutor
Pai sunt puse acolo pentru a te ambitiona si pentru a sta mai mult pe acest site pentru a aduna mai multe puncte:))
2014-01-18T00:55:28+02:00