Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-04-01T18:28:04+03:00
(x-√5)²=20
x²-√5²=20
x²-5=20
x²=20+5
x²=25

voine ai gresit
avem formula (a-b) la patrat si o egalam cu 0,apoi obtinem ec de gr II
Comentariul a fost şters
:D
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-01T18:33:13+03:00
X^2 -2√5x+5=20 rezulta
x^2-2√5x-15=0
Delta=b^2-4ac ,rezulta
-2√5^2 -4*(-15) echivalent 20+60 =80 =4√5>0
X unu =-b-√din delta/2a=2√5-4√5/2=-2√5/2= -√5
Xdoi=-b+√din delta/2a=2√5+4√5/2=6√5/2 =3√5
S={-√5 ;3√5}
si exercitiul asta nu se poate rezolva fara delta ca nu am invatat inca