Răspunsuri

2014-04-01T17:38:15+03:00
Pe cale trigonometrica:
Pai  \pi =180°
5*180° = 75°
  12

180°    = 22°30`(22 grade 30 minute)   
  8
       
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-01T17:59:20+03:00
\dfrac{5\pi}{12}=\dfrac{5\cdot180^{\circ}}{12}=75^{\circ}

\dfrac{\pi}{8}=\dfrac{180^{\circ}}{8}=22^{\circ}\ 30'
ms, dar nu vroiam in grade... vroiam in radiani
Adica vroiai sa vezi scrise doar fractiile?
Adica vroiai sa vezi scrise doar fractiile?
pai de exemplu 21pi/4 se scrie 5pi+pi/4 ... asa vroiam si la acestea