Răspunsuri

2014-04-01T17:32:30+03:00
Clima este o temperatura pe o perioada mai lunga de timp. societatea omeneasca are drepturi si indatoriri fata de stat . ea ese compusa din mai multe cladiri locale......
Imi trebuia ceva mai detaliat. Dar ms oricm:*
cp asta am putu si eu
ok
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-01T17:46:14+03:00
Clima reprezintă dinamica tuturor fenomenelor meteorologice din atmosferă dintr-un anumit loc sau regiune de pe glob , într-un interval de timp foarte mareFactori climatici[modificare | modificare sursă]Factorii ce influențează clima sunt:radiația solarăașezarea regiunii:latitudine geograficăaltitudineraport mare, uscatexistența curenților mariniexistența curenților de aer (vânturi permanente ca vântul Pasat, sau Monzun)1. Zona caldă1. Climatul ecuatorial2. Climatul subecuatorial3. Climatul tropical-uscat ( deșert )4. Climatul tropical-umed2. Zona temperată1. Climatul subtropical ( climă mediteraneană )2. Climatul temperat-maritim3. Climatul temperat-continental4. Climă rece temperată3. Zona rece1. Climatul subarctic (subpolar)2. Climatul polar.