Răspunsuri

2014-04-01T17:20:11+03:00
 je faudrais
tu faudrais
il/elle faudrait
nous faudrions
vous faudriez
ils/elles faudraient
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-01T17:20:47+03:00
 faudrais
 
faudrais
 faudrait
faudrions
faudriez
faudraient

Radicalul "il faudr"+ais
                            ais
                            ait
                            ions
                            iez
                            aient  
1 5 1