Răspunsuri

2014-04-01T16:59:48+03:00
Pai scrii ce fac parintii tai cum faceti ouale , pregatirea de a merge la biserica , bucuria pe care o simnti , poti descrie si putin peisajul . 
Sper ca te-am ajutat !
                       Succes !!!
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-01T17:16:40+03:00
In loc sa faci compuneri ar mai trebui sa deschizi o carte.
C* se scrie cu litera mare. Text*, pt- pentru *, raspundeti-mi.
Oricum uite o compunere:

Pregatire pentru paste
Floriile sunt aproape. Impreuna cu mama vom face oua rosii, iar tata si fratele meu vor face curatenie.
Bucatarie este dezordonata si vopseua imprastiata. Mama pregateste ouale. Dupa ce terminam facem curatenia generala.
Va fi un paste minunat!
multumessc