Am un exercitiu pe care nu stiu sa il rezolv.Zice asa:
Formeaza adjective de la urmatoarele verbe:
Citi................. Descrie................. Determina...................
As vrea un raspuns cat mai rapid.
Multumesc....

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-01T16:06:00+03:00
Citi- (carete) citita.
descrie-(caietul)descris
determina-(copilul)determinat

SUCCES!
2014-04-01T16:06:15+03:00