Răspunsuri

2014-04-01T15:27:35+03:00
O ora de odihna este revigoranta.
Romanii sunt un popor de invingatori.
A spune  adevarul este corect.
3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-01T15:30:40+03:00
Acel om era fara putina odihna.
Eu fac parte din acest frumos popor.
A spune minciuni nu este o metoda corecta pentru a te apara.
Sper ca te-am ajutat!
Iti doresc mult Succes!
Multumesc frumos,mi-ai fost de mare ajutor.
daca ti-am fost de ajutor multumeste-mi, doar atat fa daca crezi ca te-am ajutat.