Răspunsuri

2014-04-01T17:02:03+03:00
Iei un elefant tras la xerox si il pui pe geam si peste pui p foaie si incepi sa-l desenezi.
mai intai ii desenezi partile cele mai mici ,dar mai importante ochii,nasul,urechile,capul.
e invers :| nu mai raspunde la intrebari,fara suparare,dar nu sunt corecte raasp.
iese sin burta lu măsa
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-01T17:05:31+03:00
Pai ii faci urechile mari , trompa etc.. Te poti lua dupa un model de elefant . Observi atent cum arata si incerci sa-l faci . Daca nu reusesti incerci in diferite moduri :* 
Sper ca te-am ajutat !
1 5 1