Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-01T14:56:42+03:00
1253-1176=77
77:7(zile din saptamana)=11probleme pe zi

Stai sa il fac mai scurt..
bn
bine
fal
|---------------| - 1253 ; |----------| -1176 -----> raman |-------| 77 probleme ---> O saptamana are 7 zile -> |-|-|-|-|-|-|-| --> cate 11 probleme pe fiecare segment
  • Utilizator Brainly
2014-04-01T14:57:39+03:00
1253-1176=77 probleme ramase; 77:7=11 probleme/zi