Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-01T14:51:12+03:00
Sfetnicul a venit . El e umilit . A cutezat sa ma contrazica . Dam o petrecere in cinstea mea.
6 4 6
2014-04-01T14:53:33+03:00
Luna sta ca un sfetnic pe cerul negru.
Sorin a fost umilit in fata colegilor. 
A cutezat sa vina sa isi ceara scuze.
In cinstea zilei de 8 Martie iam facut mamei un cadou. 
A facut o temenea in fata mea. 
Succes in continoare
5 4 5