Cum se fac exercitiile in genul 5 supra radical din 16 + 3 radical din 3 : 3 supra radical din 36?

2
si simplifici 24 cu 4 si iti da 5+6 radical din 3 ;)
Nu ai voie sa simplifici la adunare!!!!!
aolo asa e sorry :))
Exact atat mi-a dat si mie, Lauriquu.
poi aici u ai decat o fractie ...nu ai ce sa aduni daca aveai 2 da..

Răspunsuri

2014-01-18T00:24:20+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T00:24:25+02:00
Pai rationalizezi cu radical din 6 de exemplu la prima fractie ;)
2 4 2