Răspunsuri

2014-04-01T10:39:01+03:00
Densitate=masa/volum => masa=densitate*volum 
ms=1.175*80=94g
ms=94g
c=md*100/ms => md=c*ms/100=24.5*94/100=23g H₂SO₄

98g H₂SO₄ ....................23g H₂SO₄
65g Zn...........................x

x=23*65/98=15.25g Zn
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-01T15:24:32+03:00
CM=c% * ρ * 10 / masa molara H2SO4
cM=24,5 * 1,175 * 10/98=2,9375 moli/litru
cM=nr moli/volum=>nr moli acid=cM*volum=0,08 * 2.9375 =0,235 moli acid
Zn + H2SO4 ---> ZnSO4 + H2
la 1 mol H2SO4........65 g Zn
la 0,235 moli H2SO4........x g Zn         x = 15,275 g Zn
1 5 1