Identificati pronumele posesive. Aratati, pentru fiecare,numarul posesorilor,numarul/genul obiectelor posedate.

a. „A mea e lacrima ce-n tremur
prin sita genelor se frange,
Al meu e cantecul ce-n pustie
neputincioasa jale-si frange”.
b. ”... pe urma se duce la ale sale.”
c. ” Primavara ai nostri greblau
buruienile uscate din gradina...”

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-01T10:40:31+03:00
A mea: UN POSESOR, NUMARUL SINGULAR, GENUL FEMININ;
Al meu: UN POSESOR,NUMARUL SINGULAR, GENUL MASCULIN;
Ale sale: UN POSESOR, NUMARUL PLURAL, GENUL NEUTRU;
Ai nostri: MAI MULTI POSESORI, NUMARUL PLURAL, GENUL MASCULIN;
:D
Cu placere!
Ai mai putea sa ma ajuti cu inca ceva
ca am uitat sa le scriu
Daa spune
E nu nu mai e nevoie sa rezolvat, oricum ms :)
2014-04-01T10:51:17+03:00
A mea  ale sale ale noastre atatea stiu