Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-01T10:28:35+03:00
Aceste imperii cuprindeau o mare parte a Europei medievale si aveau o influenta majora asupra celorlalte state inferioare.Armata era dotata cu arme de foc iar forta navala era uriasa,mai ales a lui Carol Quintul care cuprindea si partea estica a Americii Centrale si de Nord.
:********
5 3 5
2014-04-01T19:31:59+03:00
Pentru ca aveau bogatii si aveau influienta asupra altor state ... cred ca asta este raspunsul ...
1 4 1