Vlad Tepes e fiul lui Vlad Dracul..
Vlad Tepes e fiul lui Vlad Dracul
Vlad Dracul e tac'su lui Vlad Tepes mai pe Romaneste.
Paaaai, daca tin eu bine minte, Vlad Dracul era tatal lui Vlad Tepes. Acesta primise porecla "dracul" deoarece facea parte dintr-un ordin sau asa ceva care avea ca stema un balaur, dar cum taranimea romana nu stia ce-i aia balaur, l-au numit drac.
Vlad Dracul este tatal lui Vlad Tepes

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T00:19:04+02:00
2014-01-18T00:19:52+02:00