Răspunsuri

2014-04-01T09:19:50+03:00


Dumnezeu a creat tot ce exista pe pamant.

noi trebuie sa Îi multumim foarte mult in primul rand pentru ca datorita Lui oamenii exista si totodata pentru tot ce exista pe acest pamant.

vreau sa ii multumesc pentru grija pe care ne-o poarta ,pentru ca traiesc si am o famile unita si fericita.

de fiecare data când ma gândesc,eu trebuie si pot sa ii multumesc Lui Dumnezeu.

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-01T09:25:49+03:00
Doamne Dumnezeule,
Iti multumesc ca mi-ai dat viata fara sa imi pierd parintii
Iti multumesc ca mi-ai dat fericire fara sa imi pierd ratiunea
Iti multumesc ca mi-ai dat noroc fara sa imi pierd linistea
Iti multumesc ca mi-ai dat minte fara sa imi pierd obisnuinta 
Iti multumesc ca mi-ai dat inteligenta fara sa imi pierd inferioritatea
Iti multumesc ca mi-ai dat iubire fara sa imi pierd independenta
Iti multumesc ca mi-ai dat cumpat fara sa imi pierd alinarea
Iti multumesc ca esti intotdeauna alaturi de mine fara prejudecati si fara sa ma lasi in maini rele
Iti multumesc ca L-ai trimis pe unicul tau fiu pentru a ne vindeca sufletele de pacatos
Te iubesc,Domane,pentru ca existi in inima si si sufletul meu de muritor 
:****

3 5 3