Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-04-01T09:03:24+03:00
A+b=63,39
a=2b ⇒ 2b+b=63,39 ⇒ b=21,13;
a=63,39-21,13; a=42,26
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-01T09:13:25+03:00
A+b=63,39  notam a=2b(fiindca ii de 2 ori mai mare)    dupa care inlocuim in formula si avem;   2b+b=63,39     3b=63,39  =>b=63,39;3      b=21,13     acum il aflam pe a   deci a=2*21,13  =>a=42,26    faci proba si ai      42,26+21,13=63,39