Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-01T00:27:30+03:00
Metafora-  "prigoniri de soarte" desemneaza fericirea si nenorocul de care au parte muritorii in existenta lor limitata.
Comparatie - fata il compara pe Luceafar intai cu un inger, apoi cu un demon, opozitia intre cele doua intruchipari relevand plasarea geniului numai la extreme.
9 4 9
2014-04-01T00:28:21+03:00

,,umbra falnicelor bolti'' - metafora ,,A fost ca niciodata'' - comparatie 
4 4 4