Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-31T23:08:26+03:00


x + 3x + 3x + 1 = 18,5

7x + 1 = 18,5

7x = 18,5 - 1

7x = 17,5

x = 2,50 ( I nr )

2,50 x 3 = 7,50 ( al II-lea nr )

7,50 + 1 = 8,50 ( al III-lea nr )

2,50 + 7,50 + 8,50 = 18,5

mersi
npc
ma ajuti si la celelalte care leam pus,te rog???
incerc
ok,mersi
2014-03-31T23:08:48+03:00
A+b+c=18,5
a=2xb
c=b+1
2b+b+b+1=18,5
4b+1=18,5
4b=18,5-1
4b=17,5
b=17,5:4
b=4,375

Nu stiu exact daca e bine,dar in fine :)