Răspunsuri

2014-03-31T22:51:18+03:00
Vreau si eu :)) suna cu nr ascuns :))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-31T22:54:19+03:00
1) Lipesti o bancnota de podea; un pix, creion de banca
2) Scrii un bilet de dragoste unui elev sau profesor si il semnezi cu anonim
3) Trimiti un mesaj de pe un nr ascuns
4) Ii zici unui baiat ca-l placi, te crede sau nu- lasa-l sa se gindeasca oricum! ;)
5) Schimbi cartile tale cu ale altuia coleg)
1)pui mustar in pasta de dinti
2)pui o bancnota agatata de un carli si o tragi
3)pui cuiva ,fara sa te vada cnv.,o scrisoare in care spui ca e exmatriculat sau altcv
4)farse la telefo
suni la o usa si dupa fugi