suma a 4 numere este 345. Determinati aceste nr., daca al doilea reprezinta 80 procente din primul, al treilea 0,75 din al doilea shi al patrulea 60 de procente din al treilea.
va rog cit mai repede....

2
b=(60/100)*a
??
nu se poate pe lung;)?
Mai am de scris,scuze
maine atunci ca am timp;)

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-31T22:33:19+03:00
A+b+c+d=345
b=80/100xa=4a/5
c=0,75xb=3b/4  =>  c=3x4a/20=12a/20=3a/5  (l-am inlocuit pe b in functie de a)
d=60/100xc=3c/5  => d=9a/25
a+4a/5+3a/5+9a/25=345
69a=345x25  =>  a=125 =>  b=100;  c=75 si d=45
1 5 1
2014-03-31T22:38:57+03:00
A+b+c+d=345; b=80/100a ; c=0,75b ; d=60/100c. a+80/100a+0,75*80/100a +60/100*0,75*80/100a =345 .
Rezolvi ecuatia :D . Daca il aveai pe a era mai usor , o luai de la coada la cap .