Cum sa schimb intelesul propozitiei Baiatul loveste oglinda cu pumnul,schimband locul cuvintelor?

2
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Cu pumnul baiatul loveste oglinda. ;) corect Med
Oglinda este lovita cu pumnul de baiat.
baiatul lovise cu pumnul oglinda

Răspunsuri

2014-03-31T22:14:00+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-31T22:14:48+03:00
Cu pumnul,baiatul loveste oglinda.
Sau:
Baiatul,cu pumnul loveste oglinda.

la asta ma-m gandit si eu ,dar nu are cam acelasi inteles?
Pai nu poti sa scrii "Oglinda loveste cu pumnul baiatul".. :)) Este ireal,ilogic.
multumesc am sa scriu asa si o sa vad maine la scoala.
Ok. :)
Comentariul a fost şters