Raportul forțelor este egal cu inversul raportului brațelor, dacă pârghia este în echilibru.
Merci, chiar m-ai ajutat!
Forța activă supra forța rezistentă = brațul forței rezistente supra brațul forței active F/R= bR/bF

Răspunsuri

2014-01-18T00:14:28+02:00
F:bF=R:bR aceasta este legea parghiilor
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T00:16:02+02:00
MF=MR

F×bF=R×bR

Sper ca doar asta vroiai . :) 
1 5 1