Explicati utilizarea liniilor de pauza din strofa:
"Amurg de toamna violet...
Doi plopi , in fund, apar in siluete
-Apostoli in odajdii violete-
Orasul tot e violet"
"Amurg violet" de George Bacovia
MULTUMESC!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-31T22:06:01+03:00
Liniile de pauzaa se folosesc pentru a marca pauza scurta dintre diferite parti ale propozitiei ,dintre propozitii sau fraze.
Sau ea mai marcheaza lipsa predicatului verbal sau a verbului copulativ.
6 2 6
2014-03-31T22:06:43+03:00
Este linie de pauza ce delimiteaza cuvintele , marcheaza lipsa predicatului sau a verbului copulativ.