Andrei a parcurs traseul montan in trei etape. In prima etapa a parcurs 2 supra 7 din traseu,iar in cea de-a doua etapa cu 1 supra 7 mai mult.
Ce parte din traseu mai are de parcurs din a 3-a etapa?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-31T21:48:11+03:00
1. Cat a parcurs in  a doua etapa ?
   2/7+1/7=3/7
2. Cat a parcurs in primele doua etape ?
   2/7+3/7=5/7
3. Ce parte din traseu mai are de parcurs in a treia etapa ?
  7/7-5/7=2/7
     
63 4 63
2014-03-31T21:53:06+03:00
Noi am facut-o in clasa:2 supra 7+1 supra 7 =3supra 7 (a doua etapa)7 supra 7 -(2 supra 7 + 3 supra 7)=7 supra 7 - 5 supra 7 = 2 supra 7(mai are)
12 4 12
In clasa a 20a faceati fractii? :|
a 2-a*
nu!Sunt clasa a 3-a
Fractiile se fac in clasa a 4 a ...
Comentariul a fost şters