Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-31T21:14:48+03:00
Rationalizezi cu √3= 8√3 supra 3
Daca era de exemplu 8 si ca numitor 2 se putea simplifica, dar asa nu
bine multumesc mult
andra cum pot sa mai fac puncte ca sa mai pun o intrebare?
Trebuie sa raspunzi la intrebarile altora
ms
2014-03-31T21:15:25+03:00
Nu poti, adica trebuie sa scoti radical din3 si sa inmultesti 8 cu rezultatul si iti da un numar co virgula si multe zecimale. deci mai bine lasi asa