Cum rezolvi ecuația :
Se dau numerele 1 ,3 ,4 ,6
Putem folosi oricare din formulele + × ÷ -
Rezultatul este 24
Numerele trebuie sa le folosim obligatoriu și o singura data

2
Pai ii da 28 4*6+1+3
Nu știu ce îi simplu ca nu iese , Cum ai zis un
E bine cum a zis Mitradiana
:)
1-3/4 se aduce la acelasi numitor apoi da 6:1/4 si se intoarce fractia si da inmultire 4*6=24

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T00:06:53+02:00
2014-01-18T00:08:04+02:00
6 / ( 1 - (3 / 4) ) si in felu asta ai folosit toate operatiile si toate numerele